Sunday, June 23, 2013

NO KOMEN

Em-G 3X
Em-D

ramai orang cakap
tak serupa bikin
aku malas cakap
nanti masuk angin

ada satu orang cakap macam profesor.......Em-G
tapi aku tengok dia pun macam loser.........Em-A

ada satu orang cakap macam ostad.......Em-G
tapi aku tengok dia pun macam sesat.........Em-A

ada satu orang cakap macam menteri.......Em-G
tapi aku tengok dia pun macam pencuri.........Em-A

ada satu orang cakap macam romeo.......Em-G
tapi aku tengok dia pun macam sayur.........Em-G-A-AAA

nasihat tak henti-henti.......C-D
teguran itu ini............B7-Em
pendapat serba-serbi......C-D
tapi satu pun tak reti............B7
tapi satu pun tak reti............B7
cepat cepat sedar diri...........B7
sebelum kau kena maki...........B7

ramai orang cakap tak serupa bikin
aku malas cakap,no komen........

No comments:

Post a Comment